Focus op ondernemen.

Zónder de administratieve werkgeverslasten, mét absolute controle en inzage. Het uit handen geven van jouw werkgeversadministratie en -risico’s begint met vertrouwen. JAM! gelooft in persoonlijk contact om dit vertrouwen tussen ondernemer en payrollpartner op te bouwen. Bij JAM! krijg je jouw eigen contactpersoon die de werking van onze payrollservices aan jou uitlegt en klaarstaat voor het beantwoorden van jouw vragen.

Werkwijze

Geen zorgen

Jouw medewerkers ontvangen hun maandelijkse loon van JAM!. Jij hoeft alleen maar te zorgen dat de gewerkte uren worden geregistreerd en bevestigd. JAM! biedt verschillende eenvoudige manieren van registratie, waaronder een online backoffice systeem voor werkgever en medewerker. Als de betaalde uren zijn bevestigd, krijgen jouw medewerkers op vaste maandelijkse dagen hun verloning. Jouw medewerkers en u ontvangen een overzicht van de gewerkte uren, gemaakte overuren, en opgebouwde vakantiedagen in een duidelijke rapportage.

Periodieke inzichten

Je krijgt binnen onze backoffice een eigen online omgeving waar je per direct informatie kunt terug vinden van jouw medewerkers. Hierin zie je bijvoorbeeld algemene gegevens en de einddata van de contracten. Ook krijg je tweewekelijks updates over de status van de medewerkerdossiers. En na iedere verwerkte verloning ontvang je een overzicht van het personeelsbestand en de standen aan vakantie-uren en overuren. Ook kunnen wij samen met jou diepgaande analyses van jouw personeelsbestand en de kosten maken. Zo kun je bijvoorbeeld inzichtelijk krijgen hoeveel procent van jouw loonkosten in de bediening worden gemaakt. Of hoe hoog het ziektepercentage per functie is.