Waar wij voor staan.

Kwaliteit.

JAM! streeft naar het beste werkgeverschap. Wij stellen dan ook zeer hoge eisen aan het niveau van onze dienstverlening. Dat resulteert in altijd kloppende loonstroken, foutloze aangiftes en nauwkeurige, overzichtelijke documentatie. Het werkgeverschap delen met JAM! betekent dat je kunt rekenen op service die verder gaat dan alleen payrolling. Dagelijks zit ons team klaar om te helpen bij alle vragen omtrent personeelszaken. Daarbij bieden we deskundigheid voor werkgever én werknemer.

Open communicatie.

JAM! is in 2014 opgericht door Minke de Kruijff en Jonathan Sandel uit passie voor de horeca. Hun ondernemersgeest maakt JAM! een daadkrachtige en werknemersgerichte organisatie. Wij geloven in open communicatie en een persoonlijke aanpak – zowel met jou als met je werknemers. Bij JAM! heb je een vast, persoonlijk aanspreekpunt dat volledig op de hoogte is van jouw situatie. Direct en altijd bereikbaar. Zelfs buiten kantooruren. Zo bieden wij service die volledig is afgestemd op je wensen.

jon kim

Innovatie.

JAM! is zich goed bewust dat de wereld van vandaag voortdurend verandert. Om de veranderende belangen van jou en je medewerkers zo goed mogelijk te behartigen, blijven wij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Dit doen wij op het gebied van wet- en regelgeving, maar ook op het gebied van automatisering van het verloningsproces. Op die manier streven wij altijd naar een tarief waarmee je per saldo bespaart op jouw loonkosten.

All-in tarieven.

JAM! staat voor transparantie over onze tarieven. Door duidelijke afspraken te maken weet je altijd waar je aan toe bent. Voor onze diensten betaal je een vaste factor, zonder bijkomstigheden achteraf. Zo kom je niet voor vervelende verrassingen te staan.

kim minke

Team.

Minke de Kruijff
Founder

Medeoprichter van JAM! en voorheen uitgever van het populaire Innit Magazine. Kent medeoprichter Jonathan al van kinds af aan en zijn sindsdien een gouden business duo. Heeft gestudeerd in Utrecht, maar maakte al snel de overtocht richting de ring van Amsterdam. De nuchterheid, professionaliteit en bedachtzaamheid maakt Minke een ideale partner en werkgever.

Jonathan Sandel
Founder

Jonathan, ook wel Jon, medeoprichter van JAM!, heeft na de Politieacademie gediend in o.a. Utrecht. Tijdens deze periode borrelde het idee om Innit Magazine uit te brengen al langer door zijn hoofd. Samen met Marcel en Minke heeft hij tientallen succesvolle edities van dit blad uitgebracht. Door hun brede netwerk kwam de behoefte aan salarisadministratie al snel aan het licht. Dit leidde tot de transitie naar payroll. Hij kent Minke al vanaf het middelbare schooltijdperk en ze zijn samen in 2014 gestart met JAM!. Jon is een bekwaam, zorgzaam en vakkundig persoon die JAM! zeker ten goede doet.

Marcel Overbeek
Accountmanager

Marcel Overbeek is 36 jaar en woont met zijn gezin in Badhoevedorp. Als het kan, gaat hij het liefst elke zondag met zijn zoontjes naar voetbal. Marcel heeft onder andere ervaring als Sales Manager in de uitgeverijsector. Sinds de start van JAM! is Marcel nauw betrokken bij de organisatie.

Binnen JAM! is Marcel de Accountmanager – een functie waarin zijn passie voor JAM! dagelijks naar voren komt. “Ik ben altijd op zoek naar nieuwe partijen om voor aan de slag te gaan. Voor mijn klanten en hun personeel ben ik het eerste aanspreekpunt en praktisch altijd beschikbaar.” Marcel en het team van HR Assistenten dragen zorg voor een fijne, persoonlijke samenwerking binnen het team van JAM! en uiteraard met de klant.

Monique Kros
HR Manager

Payrolling & uitzenden is Monique op het lijf geschreven. Al sinds 2009 is Monique werkzaam binnen deze branche. De eerste 8 jaar is zij werkzaam geweest als HR Recruitment Consultant en bij JAM! heeft ze de overstap gemaakt naar de rol van onze vrolijke en getalenteerde HR Manager. Monique zorgt als HR Manager voor een juiste verwerking van A tot Z en is op de hoogte van alle voorwaarden die te maken hebben met het payrollen.

Monique is vrij perfectionistisch. Dit is voor onze klanten alleen maar een voordeel; zij hoeven niet bang te zijn dat facturen of uren niet kloppen. Deze zijn namelijk vooraf gegaan aan een grondige controle.

Anne Grannetia
HR Manager

Wanneer je Anne aan de telefoon hebt, zou je door haar enthousiasme denken dat ze al haar energie geeft aan JAM!. Echter gaat ze ook nog twee keer in de week ’s avonds naar school. Dit om haar kennis en de kwaliteit van JAM! naar een hoger niveau te tillen. Ze spreekt vloeiend Engels waardoor het altijd een aangenaam gesprek is met onze werknemers en klanten. Anne is niet op haar mondje gevallen en is altijd eerlijk en realistisch.

Paul over ons
Paul Bergsma
Marketing & Communicatie Manager

Is creatief met video, foto, geluid, tekst, communicatie en marketing en mixt deze graag tot een heerlijk toegankelijke bundeling. Heeft Communication & Multimedia Design en Communicatie gestudeerd en DJ’t nog steeds in de weekenden. Werkte voorheen bij Sugarfactory, Proefwerk, TAO Group en heeft altijd liefde gehad voor het horecavak. Geeft met alle plezier advies over communicatie en marketing. Geboren op Texel en woont nu in Amsterdam op het Hoofddorpplein.

Wichesta Lachminarain
HR Manager

Wichesta heeft ervaring als Allround Receptiemedewerkster bij verschillende grote organisaties, is altijd bezig met haar persoonlijke ontwikkeling en vond het daarom tijd voor een nieuwe uitdaging: JAM!. Ze heeft Media, Informatie & Communicatie gestudeerd en tegelijkertijd veel in de horeca gewerkt waardoor ze precies weet wat onze horecawerknemers denken en voelen. Dienstverlening zit in haar bloed, dus voor alle HR gerelateerde vragen kunt u bij haar terecht, per e-mail of telefoon. Met haar vriendelijkheid en punctualiteit is Wichesta een zeer fijne toevoeging aan ons HR team!

 

Sandra Kant
Teamlead Backoffice

Sandra heeft 10 jaar lang gewerkt op de backoffice van Nedflex: een payrollbedrijf dat in die jaren dat zij er gewerkt heeft is gegroeid naar 70 man personeel. Begonnen als Medewerker Backoffice en gegroeid naar Senior, Kwaliteit Coördinator en Teammanager. Hier heeft zij o.a. in hun horecateam gewerkt. De jonge geest, flexibiliteit en professionaliteit van JAM! heeft ervoor gezorgd dat zij de overstap naar ons heeft gemaakt. Ze draagt graag haar steentje bij om JAM! nog verder te laten groeien en een nog efficiëntere professionaliseringsslag te laten maken.

Ginny over ons
Ginny Bergsma
HR Assistente

Ginny heeft ruime ervaring als administratief medewerkster en werkte daarnaast anderhalf jaar als Backoffice Medewerker bij YoungCapital. Heeft Administratie en Management Assistent gestudeerd. Ze vindt het fijn om de hele dag met verschillende taken bezig te zijn en alles in goede banen te laten verlopen. Ginny is zeer klantvriendelijk, flexibel, servicegericht, leergierig en collegiaal. De dynamische werkomgeving bij JAM! waarbij ze snel moet schakelen ziet ze als een leuke uitdaging. En nee, het is geen familie van onze collega Paul. 😉

Wieteke over ons
Wieteke Vonk
Content Creator & Recruiter

Wieteke is de Content Creator bij JAM!. In Nijmegen geboren, maar al zes jaar trotse inwoner van Amsterdam. Na de bachelor Nederlandse Taal & Communicatie, een Social Science minor in San Francisco en de Engelstalige master American Studies heeft ze op meerdere plekken in beide talen met woorden geknutseld als content creator en community manager. Daarnaast heeft ze met een verleden als Foodtruck Medewerker een voorliefde voor de horeca, waardoor deze baan haar op het lijf geschreven is!

Sherris over ons
Sherris Alam
HR Manager

De 31-jarige geboren en getogen Amsterdamse Sherris is JAM!’s aanwinst in de HR. Hiervoor heeft ze eerst vijf jaar lang als Juridisch Medewerker gewerkt bij een incassobureau en daarna twee jaar lang als HR- en Finance-Assistant bij De Correspondent. In haar nieuwe rol als HR Manager bij JAM! ontvangt ze met liefde een uitdaging! Als ze niet op kantoor is, kun je Sherris vinden in een chique tot shabby restaurantje, de bios of de sportschool. Met haar secure natuur weet je zeker dat je op Sherris kunt rekenen.

Annika over ons
Annika Ten Have
HR Manager

De Zaandijkse Annika is bij JAM! werkzaam als HR Manager. Tijdens haar opleiding Hospitality Management aan het ROC heeft ze in Ibiza stage gelopen. Daarna heeft ze bij zowel het Ibis hotel in Zaandam als het Hotel Mercure in de Noorderstraat gewerkt als Receptioniste. Maar daar stopt het niet; in de avonduren is Annika nu ook nog druk met de opleiding Human Resource Management aan de HvA. Een bezige bij, dus! Als ze vrij is, kun je haar ongetwijfeld in een restaurantje of in Egmond aan Zee spotten.

Tiffany Hopman
Salarisadmistrateur

Onze Salarisadministrateur is Tiffany, 31 jaar en woont in Amsterdam. Hiervoor heeft ze 11 jaar bij YoungCapital gewerkt, waar ze is begonnen als Backoffice Medewerker en is doorgestroomd naar een rol als Teamlead. Voordat ze bij JAM! is gestart, heeft ze ook nog een jaar bij Maandag gewerkt als Salarisadministrateur. Haar hobby’s? Leuke dingen doen met haar dochter van 2,5 jaar en langs het voetbalveld staan. Bij JAM! staat Tiffany bekend als betrokken en hardwerkende collega.

over ons maarten
Maarten Heije
Accountmanager

Maarten “Herman” Heije, geboren in Ede, is sinds augustus het JAM! team komen versterken als Accountmanager. Hij heeft ruim 8 jaar horeca-ervaring bij verschillende restaurants en een wijnbar. Voordat hij bij JAM! kwam, was Maarten werkzaam bij koffieleverancier Jones Brothers als Accountmanager. Met zijn commerciële ervaring is is JAM! de ideale plek om zich verder te ontwikkelen tot een horecapayrollspecialist voor bedrijven. In zijn vrije tijd drinkt Maarten graag een mooi glas wijn, luistert hij naar de Wu-Tang Clan en kijkt hij het liefst The Wolf of Wall Street.

Indy over ons
Indy Mars
Allround HR Medewerker

De 25-jarige Zaandamse Indy werkt bij JAM! als Allround HR Medewerker. Na haar opleiding Bedrijfskunde MER aan de HvA heeft ze onder andere als Corporate Recruiter bij Jobs & Media Group gewerkt. Aangezien ze zich graag meer wilde ontwikkelen in de HR, is ze nu met plezier bij JAM! komen werken. In haar vrije tijd volgt ze Max Verstappen op de voet; vorig jaar vloog ze zelfs voor een Formule 1 race naar Mexico! Op kantoor kun je ook altijd rekenen op haar snelle service en goede inzet.

Nikki over ons
Nikki Pletinckx
HR Assistente

Nikki is sinds december bij JAM! aan de slag gegaan na haar studie Human Resource Management aan de HvA. De Edamse vindt vooral het samenbrengen van het zakelijke aspect en de mens erg interessant, en hoopt hier bij JAM! meer over op te kunnen steken. Met een achtergrond in de horeca zit ze hier zeker op haar plek! Als ze niet op kantoor is, drinkt ze het liefst een borrel met vriendinnen of staat ze in de keuken een mooi dinertje te bereiden. Bovendien is ze een ster op de lange latten en en bevindt ze zich daardoor elk jaar op de Oostenrijkse pistes.

Marlies Koeman
Recruiter

Sinds midden december heeft Marlies het stokje overgenomen van Wieteke als recruiter bij JAM!. In het verleden werkte de half-Noorse bij Amoria Bond en BudgetEnergie als Talent Acquisition Manager en Corporate Recruiter, maar de horeca-wereld is voor Marlies een nieuwe uitdaging! Buiten kantooruren om bezoekt ze regelmatig de sportschool, bezoekt ze één van haar favoriete kroegen en klust ze in haar nieuwe huis óf in haar Noorse cabin.

Ellen Meilink
HR Stagiaire

De HR stagiaire bij JAM! is de Noord-Hollandse Ellen uit Oosterblokker. Sinds januari studeert de 24-jarige HRM aan het ROC Midden Nederland in Utrecht, dus is ze bij ons aan het goede adres om alle fijne kneepjes van het vak te leren. Elke maandag tot en met woensdag is zij op het JAM! kantoor aanwezig! In haar vrije tijd kun je Ellen vaak vinden in een restaurant. Om dat te compenseren, staat ze daarnaast drie à vier keer per week in de sportschool in Hoorn.

Gioya Over Ons
Gioya Koning
Casemanager Verzuim & Arbeidsongeschiktheid

De Haarlemse Gioya versterkt JAM! als Casemanager, na jaren van ervaring in de HR. Dit zit bij haar in het bloed, aangezien haar moeder hetzelfde beroep heeft! Het leuke aan Casemanager zijn? Het helpen van mensen en hen de motivatie geven om op een goede manier terug op werk te re-integreren. In haar vrije tijd kun je Gioya af en toe nog op de schaatsen zien, al doet ze dat niet zo vaak als ze zou willen. Bovendien is ze een gezelligheidsmens en zit ze het liefst op een terras in de zon.

Janny over ons
Janny Ottevanger
Salarisadministrateur

Janny, afkomstig uit Den Haag maar trotse inwoner van Bussum, versterkt sinds deze lente JAM!’s team als salarisadministrateur. Ze is per toevalligerwijs in de salarisadministratie gerold. Hoe komt het dat ze zich er graag mee bezighoudt? Het is belangrijk werk, omdat iedereen maandelijks zijn salaris op tijd en juist wilt ontvangen. Daarnaast is het nooit saai: er zitten veel verschillende aspecten aan en door de steeds wisselende wet- en regelgeving moet je jezelf blijven ontwikkelen. In haar vrije tijd houdt ze zich het liefst bezig met haar kleinkinderen, uit eten gaan, en reisjes maken.

Stormy over ons
Stormy Ganpat
Office Manager

De geboren en getogen Amsterdamse Stormy is JAM!’s team komen versterken als Office Manager. Het is een baan die haar op het lijf is geschreven, omdat ze haar ervaring in het bedrijfsleven en de horeca op geen betere plek tot uiting kan brengen. Ze heeft tijdens haar studie namelijk zelf jarenlang in hotels, barretjes en restaurants op de vloer gestaan. Haar ideale werkplek is dan ook informeel, maar vol met mensen die van aanpakken houden! Buiten de werkvloer vind je haar in de zomer aan het strand, waar ze wakeboardles geeft aan kinderen. Bovendien is een terrasje ook één van Stormy’s favoriete plekjes.

Yvonne over ons
Yvonne Been
HR Manager

HR Manager Yvonne woont sinds een aantal jaar in Amsterdam. De geboren Borgenaar verhuisde naar Groningen voor de Hotelschool en aansluitend de opleiding Human Resource Management. Daarna ging ze aan de slag als HR Assistent bij Fietsenwinkel.nl, voordat ze bij JAM! terecht kwam. Hier kan ze als HR Manager haar twee studies combineren, wat haar perfect uitkomt! Het leukste aan de baan? Het klantcontact, de servicegerichtheid én goed contact met collega’s. Buiten JAM! om kun je Yvonne sinds kort vinden achter een schildersezel. Bovendien houdt ze van etentjes met vrienden, weekendjes weg gaan en kroelen met kat Mustache.

Roos over ons
Roos Huber
HR Assistent

Roos is in juli 2020 begonnen bij JAM! als HR Assistent. De Edamse heeft de Hogere Hotelschool gedaan in Leeuwarden, maar woonde daarnaast in Bali en Thailand. Daarna is Roos naar Amsterdam gekomen, en heeft ze in de HR gewerkt bij DoubleTree by Hilton voordat ze bij JAM! aan de slag ging. Na jarenlang operationeel in de horeca te hebben gewerkt, is het nu éxtra leuk om de horeca via de andere kant te zien. En het is natuurlijk tof om medewerkers te ondersteunen met vragen en problemen. Als Roos zich hier niet mee bezighoudt, wordt ze het meest blij van een glas wijn op een terras of het strand, maar ook van een rondje hardlopen – om dat eerste een beetje te compenseren.

Michelle Over Ons
Michelle van der Hoeven
HR Assistent

De 26-jarige Michelle werkt sinds de zomer bij JAM! als HR Assistent. De Alphen aan de Rijnse heeft een achtergrond in Fashion & Design, maar werkte ernaast ook jarenlang in de horeca. In de tussentijd verhuisde ze ook naar Amsterdam. Het werd tijd voor een verandering, en daarom is Michelle nu onderdeel van onze HR afdeling! Hier kan ze haar communicatieve skills combineren met haar horeca-verleden. Als ze niet bij JAM! op het Rokin is, dan vind je haar wekelijks op de dansvloer om te salsadansen. Bovendien is ze fan van de recepten van Ottolenghi en maakt de creatieveling het liefst illustraties en keramiek in haar mini-atelier thuis.