Waar wij voor staan.

Kwaliteit.

JAM! streeft naar het beste werkgeverschap. Wij stellen dan ook zeer hoge eisen aan het niveau van onze dienstverlening. Dat resulteert in altijd kloppende loonstroken, foutloze aangiftes en nauwkeurige, overzichtelijke documentatie. Het werkgeverschap delen met JAM! betekent dat je kunt rekenen op service die verder gaat dan alleen payrolling. Dagelijks zit ons team klaar om te helpen bij alle vragen omtrent personeelszaken. Daarbij bieden we deskundigheid voor werkgever én werknemer.

over ons

Open communicatie.

JAM! is in 2014 opgericht door Minke de Kruijff en Jonathan Sandel uit passie voor de horeca. Wij geloven in open communicatie en een persoonlijke aanpak – zowel met jou als met je werknemers. Bij JAM! heb je een vast, persoonlijk aanspreekpunt dat volledig op de hoogte is van jouw situatie. Direct en altijd bereikbaar. Zelfs buiten kantooruren. Zo bieden wij service die volledig is afgestemd op je wensen.

over ons jam

over ons pagina

Innovatie.

JAM! is zich goed bewust dat de wereld van vandaag voortdurend verandert. Om de veranderende belangen van jou en je medewerkers zo goed mogelijk te behartigen, blijven wij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Dit doen wij op het gebied van wet- en regelgeving, maar ook op het gebied van automatisering van het verloningsproces. Op die manier streven wij altijd naar een tarief waarmee je per saldo bespaart op jouw loonkosten.

over ons pagina

All-in tarieven.

JAM! staat voor transparantie over onze tarieven. Door duidelijke afspraken te maken weet je altijd waar je aan toe bent. Voor onze diensten betaal je een vaste factor, zonder bijkomstigheden achteraf. Zo kom je niet voor vervelende verrassingen te staan.

Team. 

Minke de Kruijff

Founder & CEO

Jonathan Sandel

Founder

Monique Kros

COO

Sandra Kant

Head of Backoffice

Marcel Overbeek

Accountmanager

Maarten Heije

Accountmanager

Anne Grannetia

HR Manager

Wichesta Lachminarain

HR Manager

Janny over ons

Janny Ottevanger

Teamlead Salarisadministratie

wieteke vonk communicatie manager jam horeca

Wieteke Vonk

Communicatie Manager

Sherris over ons

Sherris Alam

Hoofd Recruitment

gioya over ons

Gioya Koning

Casemanager Ziekte & Verzuim

Ginny over ons

Ginny Bergsma

Office Manager

annika handtekening nieuw jam

Annika ten Have

HR Manager

Indy Mars

HR & Proces Coördinator

Nikki over ons

Nikki Pletinckx

Teamlead Backoffice

yvonne handtekening nieuw jam

Yvonne Been

HR Manager

Tiffany Hopman

Salarisadministrateur

Digna Hogervorst

Salarisadministrateur

Roos Huber

HR Assistent

ellen handtekening nieuw jam

Ellen Meilink

HR Stagiaire

Stormy Ganpat

HR Assistent

Yannick Beijk

HR Medewerker

havva handtekening nieuw jam

Havva Usan

HR Assistent

Michelle van der Hoeven

HR Assistent

Beaudine Schellevis

HR Medewerker

marit handtekening nieuw jam

Marit Hoek

HR Assistent

steffi handtekening nieuw jam

Steffi Kenter

HR Assistent

martine handtekening nieuw jam

Martine Thorn

HR Manager

leanne handtekening nieuw jam

Leanne van der Veen

HR Manager

resma over ons

Resma Balla

Salarisadministrateur

Cassidy Roeks

Salarisadministrateur

yasmine over ons

Yasmin Polatci

HR Assistent

dana over ons jam

Dana Heijboer

Content Creative Stagiaire 

jesse over ons

Jesse Sanders

Marketing Manager