Waar wij voor staan.

Kwaliteit.

JAM! streeft naar het beste werkgeverschap. Wij stellen dan ook zeer hoge eisen aan het niveau van onze dienstverlening. Dat resulteert in altijd kloppende loonstroken, foutloze aangiftes en nauwkeurige, overzichtelijke documentatie. Het werkgeverschap delen met JAM! betekent dat je kunt rekenen op service die verder gaat dan alleen payrolling. Dagelijks zit ons team klaar om te helpen bij alle vragen omtrent personeelszaken. Daarbij bieden we deskundigheid voor werkgever én werknemer.

over ons

Open communicatie.

JAM! is in 2014 opgericht door Minke de Kruijff en Jonathan Sandel uit passie voor de horeca. Wij geloven in open communicatie en een persoonlijke aanpak – zowel met jou als met je werknemers. Bij JAM! heb je een vast, persoonlijk aanspreekpunt dat volledig op de hoogte is van jouw situatie. Direct en altijd bereikbaar. Zelfs buiten kantooruren. Zo bieden wij service die volledig is afgestemd op je wensen.

over ons jam

over ons pagina

Innovatie.

JAM! is zich goed bewust dat de wereld van vandaag voortdurend verandert. Om de veranderende belangen van jou en je medewerkers zo goed mogelijk te behartigen, blijven wij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Dit doen wij op het gebied van wet- en regelgeving, maar ook op het gebied van automatisering van het verloningsproces. Op die manier streven wij altijd naar een tarief waarmee je per saldo bespaart op jouw loonkosten.

over ons pagina

All-in tarieven.

JAM! staat voor transparantie over onze tarieven. Door duidelijke afspraken te maken weet je altijd waar je aan toe bent. Voor onze diensten betaal je een vaste factor, zonder bijkomstigheden achteraf. Zo kom je niet voor vervelende verrassingen te staan.

Team. 

Minke de Kruijff

Founder & CEO

Jonathan Sandel

Founder

Monique Kros

COO

Sandra Kant

Head of Backoffice

Marcel Overbeek

Accountmanager

Maarten Heije

Accountmanager

over ons anne

Anne Grannetia

Salarisadministrateur

Sherris over ons

Sherris Alam

Hoofd Recruitment

gioya over ons

Gioya Koning

Casemanager Ziekte & Verzuim

annika handtekening nieuw jam

Annika ten Have

HR Manager

Indy Mars

HR & Proces Coördinator

Nikki over ons

Nikki Pletinckx

Teamlead Backoffice

yvonne handtekening nieuw jam

Yvonne Been

Teamlead Backoffice

Tiffany Hopman

Salarisadministrateur

ellen over ons

Ellen Meilink

HR Medewerker

Yannick Beijk

HR Manager

Michelle van der Hoeven

Front Office Medewerker

Beaudine Schellevis

Senior HR Medewerker

martine handtekening nieuw jam

Martine Thorn

HR Manager

resma over ons

Resma Balla

Salarisadministrateur

Cassidy Roeks

Senior HR Medewerker

dana over ons

Dana Heijboer

Junior Content Creator 

jesse over ons

Jesse Sanders

Marketing Manager 

suzanne over ons

Suzanne Lub

Teamlead Front Office

mirthe over ons

Mirthe Tjerkstra

HR Medewerker

Danique over ons

Danique Kraaij

HR Manager

jesse over ons

Jesse van der Linde

 Casemanager Verzuim en Vertrouwenspersoon

Nikki Jager

HR Assistent

annabel over ons

Annabel Mouw

HR Assistent

Norma Pinas

Salarisadministrateur

Sophie de Keizer

HR Assistent

Rae Panka

Administratief Medewerker

Ricardo Dundas

Head of Finance

Tuana Günes-Aykanat

HR Manager

Danielle van der Vegt

Senior HR Manager

Jennifer Cheung

HR Manager

Rebecca Nieuwpoort

Administratief Medewerker

Jackie Ruijgrok

Front Office Medewerker

Iris Groot

Front Office Medewerker

Roos Halkes

HR Assistente

 Julitha Jansen

Marketing Medewerker

 Karina Heideman

Marketing Manager

Selwyn van der Heijde

Administratief Medewerker

Véronique de Koning

HR Assistente

Magdalena Derkacz

Salarisadministrateur