Waar wij voor staan.

Kwaliteit.

JAM! streeft naar het beste werkgeverschap. Wij stellen dan ook zeer hoge eisen aan het niveau van onze dienstverlening. Dat resulteert in altijd kloppende loonstroken, foutloze aangiftes en nauwkeurige, overzichtelijke documentatie. Het werkgeverschap delen met JAM! betekent dat u kunt rekenen op service die verder gaat dan alleen payrolling. Dagelijks zit ons team klaar om te helpen bij alle vragen omtrent personeelszaken. Daarbij bieden we deskundigheid voor werkgever én werknemer.

Open communicatie.

JAM! is in 2014 opgericht door Minke de Kruijff en Jonathan Sandel uit passie voor de horeca. Hun ondernemersgeest maakt JAM! een daadkrachtige en werknemersgerichte organisatie. Wij geloven in open communicatie en een persoonlijke aanpak – zowel met u als met uw werknemers. Bij JAM! heeft u een vast, persoonlijk aanspreekpunt dat volledig op de hoogte is van uw situatie. Direct en altijd bereikbaar. Zelfs buiten kantooruren. Zo bieden wij service die volledig is afgestemd op uw wensen.

jon en kim

Innovatie.

JAM! is zich goed bewust dat de wereld van vandaag voortdurend verandert. Om de veranderende belangen van u en uw medewerkers zo goed mogelijk te behartigen, blijven wij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Dit doen wij op het gebied van wet- en regelgeving, maar ook op het gebied van automatisering van het verloningsproces. Op die manier streven wij altijd naar een tarief waarmee u per saldo bespaart op uw loonkosten.

All-in tarieven.

JAM! staat voor transparantie over onze tarieven. Door duidelijke afspraken te maken weet u altijd waar u aan toe bent. Voor onze diensten betaalt u een vaste factor, zonder bijkomstigheden achteraf. Zo komt u niet voor vervelende verrassingen te staan.

kim en minke aan hetwerk

Team.

Marcel Overbeek
Accountmanager

Marcel Overbeek is 36 jaar en woont met zijn gezin in Badhoevedorp. Als het kan, gaat hij het liefst elke zondag met zijn zoontjes naar voetbal. Marcel heeft onder andere ervaring als Sales Manager in de uitgeverijsector. Sinds de start van JAM! is Marcel nauw betrokken bij de organisatie.

Binnen JAM! is Marcel de Accountmanager – een functie waarin zijn passie voor JAM! dagelijks naar voren komt. “Ik ben altijd op zoek naar nieuwe partijen om voor aan de slag te gaan. Voor mijn klanten en hun personeel ben ik het eerste aanspreekpunt en praktisch altijd beschikbaar.” Marcel en het team van HR Assistenten dragen zorg voor een fijne, persoonlijke samenwerking binnen het team van JAM! en uiteraard met de klant.

Kim Vega Suiker
HR Manager

Kim is 34 jaar en woonachtig in Amstelveen met haar vriend en twee zoontjes. In 2005 begon zij met werken bij een detacheringsbureau en behaalde haar PDL (Praktijk Diploma Loonadministratie). Kim vertelt, “Inmiddels ben ik alweer 10 jaar werkzaam in de loonadministratie. In die jaren heb ik diverse functies bekleed van medewerker personeelszaken tot salarisadministratie en payroll consultant.”

In januari 2017 kwam Kim het JAM! team versterken als Payroll Administrator. “Geen één dag is hetzelfde en dat maakt mijn functie zo leuk en uitdagend. Ik los vraagstukken op van klanten maar ook van onze medewerkers. Daarnaast draag ik zorg om de verloning van diverse klanten zo efficiënt mogelijk uit te voeren.” Bovendien voert Kim HR-gerelateerde en administratieve taken uit. “Mijn doelstelling is om zoveel mogelijk service te verlenen, proactief en geïnspireerd te blijven.”

Monique Kros
HR Manager

Payrolling & uitzenden is Monique op het lijf geschreven. Al sinds 2009 is Monique werkzaam binnen deze branche. De eerste 8 jaar is zij werkzaam geweest als HR Recruitment Consultant en bij JAM! heeft ze de overstap gemaakt naar de rol van onze vrolijke en getalenteerde HR Manager. Monique zorgt als HR Manager voor een juiste verwerking van A tot Z en is op de hoogte van alle voorwaarden die te maken hebben met het payrollen.

Monique is vrij perfectionistisch. Dit is voor onze klanten alleen maar een voordeel; zij hoeven niet bang te zijn dat facturen of uren niet kloppen. Deze zijn namelijk vooraf gegaan aan een grondige controle.

Anne Grannetia
HR Assistente

Wanneer je Anne aan de telefoon hebt, zou je door haar enthousiasme denken dat ze al haar energie geeft aan JAM!. Echter gaat ze ook nog twee keer in de week ’s avonds naar school. Dit om haar kennis en de kwaliteit van JAM! naar een hoger niveau te tillen. Ze spreekt vloeiend Engels waardoor het altijd een aangenaam gesprek is met onze werknemers en klanten. Anne is niet op haar mondje gevallen en is altijd eerlijk en realistisch.

Minke de Kruijff
Founder

Medeoprichter van JAM! en voorheen uitgever van het populaire Innit Magazine. Kent medeoprichter Jonathan al van kinds af aan en zijn sindsdien een gouden business duo. Heeft gestudeerd in Utrecht, maar maakte al snel de overtocht richting de ring van Amsterdam. De nuchterheid, professionaliteit en bedachtzaamheid maakt Minke een ideale partner en werkgever.

Jonathan Sandel
Founder

Jonathan, ook wel Jon, medeoprichter van JAM!, heeft na de Politieacademie gediend in o.a. Utrecht. Tijdens deze periode borrelde het idee om Innit Magazine uit te brengen al langer door zijn hoofd. Samen met Marcel en Minke heeft hij tientallen succesvolle edities van dit blad uitgebracht. Door hun brede netwerk kwam de behoefte aan salarisadministratie al snel aan het licht. Dit leidde tot de transitie naar payroll. Hij kent Minke al vanaf het middelbare schooltijdperk en ze zijn samen in 2014 gestart met JAM!. Jon is een bekwaam, zorgzaam en vakkundig persoon die JAM! zeker ten goede doet.

Paul Bergsma
Marketing & Communicatie

Is creatief met video, foto, geluid, tekst, communicatie en marketing en mixt deze graag tot een heerlijk toegankelijke bundeling. Heeft Communication & Multimedia Design en Communicatie gestudeerd en DJ’t nog steeds in de weekenden. Werkte voorheen bij Sugarfactory, Proefwerk, TAO Group en heeft altijd liefde gehad voor het horecavak. Geeft met alle plezier advies over communicatie en marketing. Geboren op Texel en woont nu in Amsterdam op het Hoofddorpplein.

Wichesta Lachminarain
HR Assistente

Wichesta heeft ervaring als Allround Receptiemedewerkster bij verschillende grote organisaties, is altijd bezig met haar persoonlijke ontwikkeling en vond het daarom tijd voor een nieuwe uitdaging: JAM!. Ze heeft Media, Informatie & Communicatie gestudeerd en tegelijkertijd veel in de horeca gewerkt waardoor ze precies weet wat onze horecawerknemers denken en voelen. Dienstverlening zit in haar bloed, dus voor alle HR gerelateerde vragen kunt u bij haar terecht, per e-mail of telefoon. Met haar vriendelijkheid en punctualiteit is Wichesta een zeer fijne toevoeging aan ons HR team!

 

Sandra Kant
Teamlead Backoffice

Sandra heeft 10 jaar lang gewerkt op de backoffice van Nedflex: een payrollbedrijf dat in die jaren dat zij er gewerkt heeft is gegroeid naar 70 man personeel. Begonnen als Medewerker Backoffice en gegroeid naar Senior, Kwaliteit Coördinator en Teammanager. Hier heeft zij o.a. in hun horecateam gewerkt. De jonge geest, flexibiliteit en professionaliteit van JAM! heeft ervoor gezorgd dat zij de overstap naar ons heeft gemaakt. Ze draagt graag haar steentje bij om JAM! nog verder te laten groeien en een nog efficiëntere professionaliseringsslag te laten maken.

Ginny Bergsma
HR Assistente

Ginny heeft ruime ervaring als administratief medewerkster en werkte daarnaast anderhalf jaar als Backoffice Medewerker bij YoungCapital. Heeft Administratie en Management Assistent gestudeerd. Ze vindt het fijn om de hele dag met verschillende taken bezig te zijn en alles in goede banen te laten verlopen. Ginny is zeer klantvriendelijk, flexibel, servicegericht, leergierig en collegiaal. De dynamische werkomgeving bij JAM! waarbij ze snel moet schakelen ziet ze als een leuke uitdaging. En nee, het is geen familie van onze collega Paul. 😉

Mirjam van Tuijl
HR Payroll Manager

Mirjam is een aanwinst voor het JAM! team. Woont samen met haar man (chef-kok) en twee kinderen in IJmuiden. Is haar carrière begonnen als Personnel Officer bij InterContinental Amstel. Na meer dan drie jaar is zij gestart bij Crowne Plaza als PA van de General Manager en is vervolgens gepromoveerd tot HR Manager. Met de kennis van Crowne Plaza is zij daarna aan de slag gegaan bij Kimpton Hotels & Restaurants als Payroll Specialist. Mirjam heeft dus veel kennis van, maar ook affiniteit met de horecabranche. Met deze bagage is zij de ideale persoon die de HR afdeling van JAM! gaat laten uitblinken!

Wieteke Vonk
Content Creator

Wieteke is de Content Creator bij JAM!. In Nijmegen geboren, maar al zes jaar trotse inwoner van Amsterdam. Na de bachelor Nederlandse Taal & Communicatie, een Social Science minor in San Francisco en de Engelstalige master American Studies heeft ze op meerdere plekken in beide talen met woorden geknutseld als content creator en community manager. Daarnaast heeft ze met een verleden als Foodtruck Medewerker een voorliefde voor de horeca, waardoor deze baan haar op het lijf geschreven is!

Sherris Alam
HR Manager

De 31-jarige geboren en getogen Amsterdamse Sherris is JAM!’s aanwinst in de HR. Hiervoor heeft ze eerst vijf jaar lang als Juridisch Medewerker gewerkt bij een incassobureau en daarna twee jaar lang als HR- en Finance-assistant bij De Correspondent. In haar nieuwe rol als HR Manager bij JAM! ontvangt ze met liefde een uitdaging! Als ze niet op kantoor is, kun je Sherris vinden in een chique tot shabby restaurantje, de bios of de sportschool. Met haar secure natuur weet je zeker dat je op Sherris kunt rekenen.

Annika Ten Have
HR Assistente

De Zaandijkse Annika is onlangs bij JAM! begonnen als HR Assistente. Tijdens haar opleiding Hospitality Management aan het ROC heeft ze in Ibiza stage gelopen. Daarna heeft ze bij zowel het Ibis hotel in Zaandam als het Hotel Mercure in de Noorderstraat gewerkt als Receptioniste. Maar daar stopt het niet; in de avonduren is Annika nu ook nog druk met de opleiding Human Resource Management aan de HvA. Een bezige bij, dus! Als ze vrij is, kun je haar ongetwijfeld in een restaurantje of in Egmond aan Zee spotten.

Tiffany Hopman
Salarisadmistrateur

Onze nieuwste Salarisadministrateur is Tiffany, 31 jaar en woont in Amsterdam. Hiervoor heeft ze 11 jaar bij YoungCapital gewerkt, waar ze is begonnen als Backoffice Medewerker en is doorgestroomd naar een rol als Teamlead. Voordat ze bij JAM! is gestart, heeft ze ook nog een jaar bij Maandag gewerkt als Salarisadministrateur. Haar hobby’s? Leuke dingen doen met haar dochter van 2,5 jaar en langs het voetbalveld staan. Bij JAM! staat Tiffany bekend als betrokken en hardwerkende collega.

over ons maarten
Maarten Heije
Accountmanager

Maarten “Herman” Heije, geboren in Ede, is sinds augustus het JAM! team komen versterken als Accountmanager. Hij heeft ruim 8 jaar horeca-ervaring bij verschillende restaurants en een wijnbar. Voordat hij bij JAM! kwam, was Maarten werkzaam bij koffieleverancier Jones Brothers als Accountmanager. Met zijn commerciële ervaring is is JAM! de ideale plek om zich verder te ontwikkelen tot een horecapayrollspecialist voor bedrijven. In zijn vrije tijd drinkt Maarten graag een mooi glas wijn, luistert hij naar de Wu-Tang Clan en kijkt hij het liefst The Wolf of Wall Street.