De service van JAM!

 

  • Jij kunt weer zorgeloos gaan ondernemen
  • Wij helpen je de twee meest nijpende uitdagingen van de horeca op te lossen
  • Klanten en medewerkers hebben beiden een vast, persoonlijk aanspreekpunt
  • Jouw aanspreekpunt is direct en altijd bereikbaar, zelfs buiten kantooruren
onze dienstverlening

Dienstverlening van JAM! die compleet ontzorgt

Het werkgeverschap delen met JAM! betekent dat je kunt rekenen op een dienstverlening die verder gaat dan alleen payrolling. JAM! levert een dienstverlening die horeca-ondernemers en hun medewerkers compleet ontzorgt. Daarnaast helpen wij onze klanten met het oplossen van de twee meest nijpende uitdagingen van de horeca: het vinden en behouden van personeel en de garantie dat het personeel van het allerhoogste niveau is. Dagelijks zit ons team klaar om te helpen bij alle vragen omtrent personeelszaken.

Hoe is JAM! ontstaan?

JAM! is in 2014 opgericht uit passie voor de horeca. Wij geloven in open communicatie en een persoonlijke aanpak – zowel met jou als jouw medewerkers. Bij JAM! hebben klanten en medewerkers beiden een vast, persoonlijk aanspreekpunt dat volledig op de hoogte is van jouw situatie. Jouw aanspreekpunt is direct en altijd bereikbaar, zelfs buiten kantooruren. Ook geniet je van onze app MyJAM!, waarmee jij en jouw medewerkers alle noodzakelijke informatie op ieder moment kunnen raadplegen. Met de app hebben jouw werknemers toegang tot de JAM! Academy. Ook koppel je hiermee aan alle relevante horeca-planningspakketten, waardoor verloning een kwestie van minuten is. Dat is onze dienstverlening.

Offerte

  • Hoeveel medewerkers heeft jouw organisatie?
  • Hoeveel uren wil je in totaal per week via JAM! verlonen?
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.