MyJAM!

Wieteke Vonk

Maak kennis met MyJAM!: ons nieuwe online portal

Wij zijn bij JAM! altijd bezig met het zoeken naar innovatieve methodes om alles voor onze klanten en medewerkers nóg makkelijker en efficiënter te maken. De afgelopen vier maanden hebben we onze ideeën gebundeld en op de foto zie je alvast een sneak peek van het eindresultaat.

Wat is dit eindresultaat?

Met trots presenteren we je MyJAM!: een nieuw online portal waar onze klanten en medewerkers binnenkort al toegang tot hebben. Het werken met JAM! wordt daarmee nog leuker en efficiënter! Via MyJAM! kan men binnen een handomdraai zijn/haar loonstroken, gewerkte uren, vakantiedagen en overige documenten inzien. Is een medewerker bijvoorbeeld benieuwd naar de openstaande vakantie-uren? Geen probleem, hij of zij controleert ze zo online. In het geval dat een klant of medewerker vragen heeft, kunnen deze gemakkelijk gesteld worden via MyJAM!. Heel doeltreffend dus!

Screenshots MyJAM!

Leuke features

Men kan via de MyJAM! website inloggen, maar is dat is tevens mogelijk via de JAM! app (verkrijgbaar via de Apple App Store en Google Play). En afgezien van de toegang tot allerlei benodigde documenten, zijn er ook nog een aantal leuke features! Zo is er de JAM! Academy, die trainingen aanbiedt waardoor medewerkers kunnen gaan shinen als nooit tevoren op de werkvloer. En hebben wij een nieuw bericht gepost? Dan ziet elke MyJAM!-gebruiker die ook meteen voorbij komen.

In het kort

Alles inzien en regelen wordt een stuk makkelijker door de persoonlijke MyJAM! portal voor klanten en medewerkers. Dit maakt een loopbaan bij JAM! nóg mooier. Volg onze sociale media voor meer updates (LinkedIn, Facebook en Instagram). Ben jij één van onze klanten of medewerkers? Download hieronder alvast de app en zorg ervoor dat je binnenkort kunt starten!