Er is een ‘klik’ met JAM!. Bij JAM! worden dingen anders benaderd, alles staat open.

Geertje IJntema, eigenaar
klantcase la pizza

Tijdrovende loonadministratie

Italiaans restaurant La Pizza heeft twee vestigingen in Rotterdam, waar het gasten traditionele Italiaanse gerechten en pizza’s serveert. Geertje IJntema en Willem Renirie zijn de trotse eigenaars van La Pizza. Voordat La Pizza gebruik maakte van de payrollservices van JAM!, vertelt Geertje, “was ik met heel veel loonadministratie bezig in plaats van daar waar ik goed in ben.” Het bijhouden van personeelsadministratie, zoals contracten verlengen of het opstellen van nieuwe contracten kostte veel tijd. “Met tachtig personeelsleden was ik alleen bezig met loonadministratie, terwijl mijn sterke punten liggen bij het verzorgen van kwaliteit en begeleiding in de zaak.”

Dingen anders benaderen

Geertje hoorde van andere horecacollega’s over de voordelen die payroll kan bieden en kwam bij JAM! terecht. JAM! heeft inmiddels de personeelsadministratie overgenomen, en de samenwerking verloopt “perfect”, aldus Geertje. “Er is een ‘klik’ met onze contactpersoon. De eerste drie gesprekken waren meteen een prettige manier van communiceren.” Bij JAM! worden dingen “anders benaderd, alles staat open,” vertelt Geertje. “Er kon gewoon onderhandeld worden over het tarief – daarvoor kwam JAM! zelfs naar Rotterdam – en zijn we er toch samen uitgekomen.”

Doen waar je goed in bent

“Ik heb JAM! al aangeraden bij andere bedrijven,” vertelt Geertje. Waar zij eerst nog vooral bezig was met de administratie, is dat nu compleet veranderd. Er is meer ruimte voor flexibiliteit in het ondernemen. Geertje kan zeer weer richten op het werk in de zaak en het samenwerken met het personeel.

In een oogopslag

80 personeelsleden

JAM! aanbevolen bij andere horeca collega's

2.000 uur per maand