• Kostencheck
    Kostencheck
  • Onze dienstverlening
    • Payroll
    • HR Management
    • Verzuim Management
    • Recruitment en Detachering
    • Opleidingen en Trainingen
    • Juridische Dienstverlening
    • Premie en Subsidie Optimalisatie
    • Management Rapportages
  • Over ons
    • Over ons
    • Klantcases
    • Vacatures
    • Veelgestelde vragen
  • Prijzen
  • Nieuws
  • Contact
  • Inloggen
  • 020-8881477
  • Nederlands

The Unbound.

Unbound

Ik raad JAM! aan voor ieder bedrijf dat niet zelf druk bezig wilt zijn met payrolling.

Herman van de Vliet, Manager

Met JAM! alles op de rit gekregen

Hotel The Unbound werkt nu ruim een jaar samen met JAM!. Het ‘city escape’ concept, gelegen vlak buiten Amsterdam, is geopend in oktober 2020 en beschikt over hotelkamers, huisjes, een restaurant en zelfs een spa. Herman geeft aan dat ze een rommelige pre-openingsfase doorgingen. ‘Toen is JAM! begin 2021 aan boord gekomen. Zij hebben ons geholpen de gehele payrolling op de rit te zetten,’ zegt Herman. ‘We hebben geen eigen HR afdeling, dus het is fijn om een partner te hebben die alles verzorgt, die de contacten regelt en waarvan je één keer in de maand een factuur krijgt en weet dat alles goed is geregeld.’

Snel contact

Herman van de Vliet is met name te spreken over het snelle contact. ‘We hebben een vast contactpersoon, Yvonne, en dat is hartstikke fijn,’ zegt hij. ‘Op een gegeven moment weet je precies wat je aan elkaar hebt. En als we vragen hebben, kunnen we JAM! altijd makkelijk en snel bereiken via een direct nummer.’

Fijne extra service: JAM!'s advies

Er werken momenteel 23 medewerkers via JAM! bij the Unbound. En de verwachting is dat zij, nu de coronacrisis voorbij is, nog meer medewerkers op de payroll zullen aannemen. ‘Ik zou JAM! aanbevelen bij elk bedrijf dat zelf niet druk bezig wil zijn met payrolling,’ stelt Herman. ‘We hebben nu alle tijd en aandacht voor onze gasten. En de gehele HR expertise die JAM! biedt, is ook prettig. We krijgen ondersteuning in de vorm van advies en meedenken vanuit hen, bijvoorbeeld wanneer een medewerker ziek is, of bij het aanneemtraject van nieuwe mensen.’ Kortom, Herman stelt: ‘We hebben een vast contactpersoon die altijd snel reageert en zorgt dat alles soepel verloopt. En dat is precies wat we van de samenwerking hoopten.’

In een oogopslag

Werkt sinds begin 2021 samen met JAM!

Door JAM! payrolling op de rit gekregen

23 werknemers verloond door JAM!

Meer weten? Gratis advies?

Wij helpen je graag verder!

VRIJBLIJVEND ADVIES
VRIJBLIJVEND ADVIES

Overtuigd? Vrijblijvende offerte.

Scherp geprijsd voor bedrijven van iedere grootte.

ONTVANG JE OFFERTE
ONTVANG JE OFFERTE

JAM!

Rokin 54
1012 KV Amsterdam

020-8881477
data@jamhoreca.nl

Informatie

  • Inloggen MyJAM!
  • Prijzen
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Contact
  • Sitemap
  • Reviews

Onze dienstverlening

  • Payroll
  • HR Management
  • Recruitment en detachering
  • Verzuim Management
  • Opleidingen en trainingen
  • Juridische dienstverlening
  • Premie- en subsidie optimalisatie
  • Management rapportages

© Copyright 2023 JAM! Horeca.

Algemene voorwaarden | Privacy policy

logo SNA