De medewerkers bij JAM!

Alle ruim 8000 medewerkers bij JAM! zijn onze prioriteit. Ook zij hebben een persoonlijk aanspreekpunt binnen JAM!. Zit iemand niet op zijn plek, is er sprake van ziekte of heeft een medewerker vragen over zijn loonstrook? JAM! is er voor ze. Zo ook voor Kofi Appiah, die via JAM! terecht kwam bij Renato’s, waar hij het erg naar zijn zin heeft.


Onze klanten

Veel gestelde vragen

De relatie met je werknemers wordt alleen maar versterkt omdat jij je handen vrij krijgt om te investeren in je team. JAM! opereert op de achtergrond en wij bemoeien ons niet met wat er op de werkvloer gebeurt. Wij ondersteunen juist in de processen, zodat alles voor je werknemers goed geregeld is.
JAM! neemt hierin al het werk voor je uit handen. Wij vragen de noodzakelijke gegevens op. Ook besteden wij veel tijd aan het informeren van jouw medewerkers. Hiervoor maken we samen met jou een planning, zodat jouw JAM! contactpersonen bij jouw horecazaak of -zaken aanwezig zijn om de medewerkers persoonlijk te woord te staan en al hun vragen te beantwoorden.